ENCLAVE Zakon Krańca Świata Gra G3
ENCLAVE Zakon Krańca Świata Gra G3
Świat po apokalipsie. Dookoła znaki świadczące o upadku ludzkości. Wszystko to z powodu wielkich przywódców religijnych, którzy odkryli sposób kontrolowania rzeczywistości...
Inspiracją do powstania gry była powieść Mai Lidii Kossakowskiej "Zakon Krańca Świata". Uczestnicy wcielają się w pozyskiwaczy, posiadających talent do abordaży. Muszą dbać o kondycję fizyczną
i psychiczną swoich wysłanników, aby móc skutecznie wykonywać misję w wyższym wymiarze, a tym samym zdobywać cenne pryzy.
Pomocne okażą się przy tym przedmioty ochronne, które zabezpieczają pozyskiwacza oraz ulepszenia, pozwalające rozbudowywać maszyny do skoków. Gracze starają się skutecznie wypełniać misje podczas abordaży, aby zdobyć wiedzę, niezbędną na drodze do zwycięstwa. Wszystko po to, aby zostać wybrańcem mistycznego Drzewa.
"Zakon Krańca Świata (Enclave)" to przygodowa gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 osób w wieku od 12 lat. Świat Enclave wykreowany został przez Maję Lidię Kossakowską – pierwszą damę polskiej fantastyki.
Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku, sprowadziło kataklizm na znany do tej pory świat. Przyszło Ci żyć w tej postapokaliptycznej scenerii. Jesteś jednym z pozyskiwaczy, posiadasz niezwykłą umiejętność przenikania do tytułowej Enklawy – utopijnego wymiaru stworzonego przez Mistrzów Blasku.
Niezależnie od tego czy pragniesz pomóc strudzonym, czy po prostu liczysz na zysk Twoim zadaniem jest wykradanie pryzów – drogocennej technologii zgromadzonej przez Mistrzów Blasku. Musisz jednak pamiętać, że podróż do wyższego wymiaru to niebezpieczne zadanie.
Zasady i cel gry:
Celem gry jest zdobycie czterech żetonów drzewa lub jak największej ilości punktów zwycięstwa. Aby to osiągnąć, pozyskiwacze muszą dokonywać udanych abordaży do Enklawy. Rozpoczynając grę, każdy z graczy otrzymuje jedną z czterech kart pozyskiwacza. Każda z kart zawiera: tory zdrowia fizycznego i psychicznego postaci oraz statystyki maszyn używanych podczas skoków do Enklawy. Gra składa się z sześciu tur, z których każda podzielona jest na pięć faz:
1. Faza inicjatywy – ustala się kolejność z jaką rozpatrywane będą lokacje.
2. Faza planowania – ustala się w jakiej kolejności gracze będą rozpatrywać swoje działania w lokacjach. W trakcie jednej tury gracz może udać się do czterech z sześciu lokacji.
3. Faza działania – gracze rozpatrują swoje działania w lokacjach. W zależności od wybranych lokacji mogą oni min.: podpatrzeć wierzchnie karty ze stosów kart, zdobyć walutę, zakupić lekarstwa oraz pancerze, ulepszyć statystyki swojej postaci/maszyn, dokonać abordażu, udać się do Drzewa.
4. Faza Drzewa – gracze, którzy odwiedzili lokację drzewa, mogą przemienić zdobyte punkty wiedzy na punkty zwycięstwa. Ponadto mają możliwość użycia potężnych kart Drzewa.
5. Faza rotacji – gracze przygotowują planszę oraz karty pozyskiwaczy do rozpoczęcia kolejnej tury.
Zawartość opakowania:
- plansza do gry
- 4 karty pozyskiwaczy
- 24 karty akcji
- 115 kart
- 60 żetonów pieniędzy
- 57 żetonów
- 54 drewniane znaczniki
- instrukcja
Opis
- EAN
- 5902020445388
- Wiek
- od 12 lat
- Certyfikat
- CE
- Czas rozgrywki
- 120 min
- Liczba graczy
- 2-4
Specyficzne kody
-
Cena 167,00 zł
-
STORY CUBES KOŚCI OPOWIEŚCI...
Cena 29,50 zł -
OTO JEST PYTANIE! Gra...
Cena 35,00 zł -
Blackout Hongkong gra...
Cena 135,00 zł -
Dziewięć Światów gra...
Cena 26,00 zł -
STRAŻNICZKI GRA...
Cena 32,00 zł -
7 Cudów Świata Pojedynek
Cena 86,00 zł -
Woodcraft Gra towarzyska...
Cena 199,00 zł -
Gutenberg (polskie wydanie)...
Cena 169,00 zł