ENCLAVE Zakon Krańca Świata Gra G3

ENCLAVE Zakon Krańca Świata Gra G3

59,00 zł
Brutto
Zamówienia złożone do 12:00 w dniu roboczym będą wysłane tego samego dnia.
Ilość
Dostępne

Świat po apokalipsie. Dookoła znaki świadczące o upadku ludzkości. Wszystko to z powodu wielkich przywódców religijnych, którzy odkryli sposób kontrolowania rzeczywistości...

Inspiracją do powstania gry była powieść Mai Lidii Kossakowskiej "Zakon Krańca Świata". Uczestnicy wcielają się w pozyskiwaczy, posiadających talent do abordaży. Muszą dbać o kondycję fizyczną

i psychiczną swoich wysłanników, aby móc skutecznie wykonywać misję w wyższym wymiarze, a tym samym zdobywać cenne pryzy.

Pomocne okażą się przy tym przedmioty ochronne, które zabezpieczają pozyskiwacza oraz ulepszenia, pozwalające rozbudowywać maszyny do skoków. Gracze starają się skutecznie wypełniać misje podczas abordaży, aby zdobyć wiedzę, niezbędną na drodze do zwycięstwa. Wszystko po to, aby zostać wybrańcem mistycznego Drzewa.

"Zakon Krańca Świata (Enclave)" to przygodowa gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 osób w wieku od 12 lat. Świat Enclave wykreowany został przez Maję Lidię Kossakowską – pierwszą damę polskiej fantastyki.

Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku, sprowadziło kataklizm na znany do tej pory świat. Przyszło Ci żyć w tej postapokaliptycznej scenerii. Jesteś jednym z pozyskiwaczy, posiadasz niezwykłą umiejętność przenikania do tytułowej Enklawy – utopijnego wymiaru stworzonego przez Mistrzów Blasku.

Niezależnie  od tego czy pragniesz pomóc strudzonym, czy po prostu liczysz na zysk Twoim zadaniem jest wykradanie pryzów – drogocennej technologii zgromadzonej przez Mistrzów Blasku. Musisz jednak pamiętać, że podróż do wyższego wymiaru to niebezpieczne zadanie.

Zasady i cel gry:

Celem gry jest zdobycie czterech żetonów drzewa lub jak największej ilości punktów zwycięstwa. Aby to osiągnąć, pozyskiwacze muszą dokonywać udanych abordaży do Enklawy. Rozpoczynając grę, każdy z graczy otrzymuje jedną z czterech kart pozyskiwacza. Każda z kart zawiera: tory zdrowia fizycznego i psychicznego postaci oraz statystyki maszyn używanych podczas skoków do Enklawy. Gra składa się z sześciu tur, z których każda podzielona jest na pięć faz:  

1. Faza inicjatywy – ustala się kolejność z jaką rozpatrywane będą lokacje.

2. Faza planowania – ustala się w jakiej kolejności gracze będą rozpatrywać swoje działania w lokacjach. W trakcie jednej tury gracz może udać się do czterech z sześciu lokacji.

3. Faza działania – gracze rozpatrują swoje działania w lokacjach. W zależności od wybranych lokacji mogą oni min.: podpatrzeć wierzchnie karty ze stosów kart, zdobyć walutę, zakupić lekarstwa oraz pancerze, ulepszyć statystyki swojej postaci/maszyn, dokonać abordażu, udać się do Drzewa.

4. Faza Drzewa – gracze, którzy odwiedzili lokację drzewa, mogą przemienić zdobyte punkty wiedzy na punkty zwycięstwa. Ponadto mają możliwość użycia potężnych kart Drzewa.

5. Faza rotacji –  gracze przygotowują planszę oraz karty pozyskiwaczy do rozpoczęcia kolejnej tury.

Zawartość opakowania:

 - plansza do gry

 - 4 karty pozyskiwaczy

 - 24 karty akcji

 - 115 kart

 - 60 żetonów pieniędzy

 - 57 żetonów

 - 54 drewniane znaczniki

 - instrukcja

2 Przedmioty

Opis

EAN
5902020445388
Wiek
od 12 lat
Certyfikat
CE
Czas rozgrywki
120 min
Liczba graczy
2-4

Specyficzne kody